#1 Skrevet Januar 23, 2016 (endret) Heisann Har et problem med Jetta'n, jeg har kobla opp DEFA alarm for å få til fjernstyrt sentrallås. Alt dette fungerer, men når jeg låser bilen, så blinker tåkelyset bak. Jeg la merke til dette å tenkte, javel, det er da ikke et blinklys men... Jeg har koblet meg inn på høyre og venstre blinklyskrets i nødblinkbryteren for lys-signal fra DEFA (Stikk R og L på bryter). Jeg har fulgt koblingsskjema til VW for å finne ut hvor jeg skulle koble meg innpå. Når jeg trykker på nødblinkbryter så blinker alle foran, men kun tåkelyset bak. Noen som har noen tips&tricks på lur ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2016 fungerte det før du monterte detta defa jallet? ikke uvanlig at det kan være feil på lampeholder bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2016 Dersom dette begynte etter at du koblet opp Defapakken, sier det seg selv at du har koblet feil - enten pga feil i instruksjonene, eller at du har gjort feil. Det høres jo lite sannsynlig ut at lampeholderen havarerte i det øyeblikk du koblet opp Defapakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2016 Vet ikke hva jeg har gjort, men det funker nå. Dro alt fra hverandre bak sikringsboksen og kobla på nytt ! Såvidt jeg klarer å tolke på koblingsskjema til denne bilen, så har ikke tåkelys noe med blinklyskretsen å gjøre. Mulig at en jording var løs eller noe. Så nå kan jeg tøffe meg med fjernstyrt sentrallås (Haha) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...