Mk2 blinklys problem. Tåkelys bak blinker.

Anbefalte innlegg

Heisann

Har et problem med Jetta'n, jeg har kobla opp DEFA alarm for å få til fjernstyrt sentrallås. Alt dette fungerer, men når jeg låser bilen, så blinker tåkelyset bak. Jeg la merke til dette å tenkte, javel, det er da ikke et blinklys men...

Jeg har koblet meg inn på høyre og venstre blinklyskrets i nødblinkbryteren for lys-signal fra DEFA (Stikk R og L på bryter). Jeg har fulgt koblingsskjema til VW for å finne ut hvor jeg skulle koble meg innpå.

Når jeg trykker på nødblinkbryter så blinker alle foran, men kun tåkelyset bak.

Noen som har noen tips&tricks på lur ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerte det før du monterte detta defa jallet?

ikke uvanlig at det kan være feil på lampeholder bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dette begynte etter at du koblet opp Defapakken, sier det seg selv at du har koblet feil - enten pga feil i instruksjonene, eller at du har gjort feil.

Det høres jo lite sannsynlig ut at lampeholderen havarerte i det øyeblikk du koblet opp Defapakken :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg har gjort, men det funker nå. Dro alt fra hverandre bak sikringsboksen og kobla på nytt ! Såvidt jeg klarer å tolke på koblingsskjema til denne bilen, så har ikke tåkelys noe med blinklyskretsen å gjøre. Mulig at en jording var løs eller noe.

Så nå kan jeg tøffe meg med fjernstyrt sentrallås :D (Haha)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.