Audi 90Q Typ85 prosjekt med 20VT vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

SOLGT ! SOLGT !

SOLGT ! SOLGT !

 

Vurderer nå og selge prosjektet mitt pga for lite tid. Har hatt denne i 8 år nå og ser jeg kommer ikke til å bli ferdig på en stund enda og nå har jeg behov for en ekstra bil så kan være interessert i innbytte i annet prosjekt men må være kjørbart og ha skilt..

 

Helst Audi Quattro og gjerne med S motor. kan betale mellomlegg.

 

 

Bilen er altså en Audi 90Q Sedan (Audi 80, som er godkjent ombygget til Audi 90Q 86mod med 2.2 Motor)

 

Karosseri er bra, nye kanaler og nye bakskjermer. Det som er igjen av rust er kun overflate.

mye av understell er pusset og lakkert oppigjen og byttet det meste av foringer. Så står igrunn igjen å pusse ned å sparkle og få ny lakk på den.

 

Motor er en AAN 20VT fra S4, denne er montert og tilpasset med eksos,ic osv, er delevis koblet opp å starter i bilen slik det står nå!

Har skiftet registerreim,vannpumpe og strammehjul. Men trenger å få ryddet opp litt i kabler osv.

 

Diverse nye deler som også er montert som ikke er brukt enda:

- Custom Alu radiator for audi 90 og AAN innsug

- Spec3+ Clutch og trykkplate

- Spec alu lettet svinghjul

- 034 Motorsport fester på Motor,Girkasse og diff

- Lesjefors senkefjærer

 

Leverer også med fine 16" Compomotive racing felger. disse er lite brukt og kan ikke huske att det er noe serlig merker på de.

 

Dette er ett prosjekt og må regne med litt jobb, men veldig godt utgangspunkt for å få en grom Typ85 som det begynner å bli få av:)

det jeg vet om i farta som mangler for å få kjørt den er å lage slanger til og fra servopumpe og ned på tannstang, Montere giroverføring (Denne har jeg.) så er det å lufte bremser og clutch osv. å selvfølgelig gå over bremser o.l.

 

 

Pris rundt 30.000kr for alt sammen..

 

tlf: 969 17 341

 

Bilder:

Bilde.jpg

bilde1.jpg

bilde2.jpg

bilde7.jpg

bilde3.jpg

bilde55.jpg

bilde4.jpg

bilde9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du "original" 2.2 motoren også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

 

Ja, jeg har en Orginal 2.2 10v motor som jeg kjøpte for noen år siden, som var tenkt til å bruke å godkjenne bilen med..

 

Denne kan følge med uten tillegg i prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, gamle bilen min jo. Har en S2 Coupe for salg nå, kan det være et aktuelt bytte ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen solgt :)

 

Kan slettes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem ble den heldige? ble den i klubben :)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå i Ålesund, å ble kjøpt av en klubbmedlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.