#1 Skrevet Januar 26, 2016 Noen som skal ned? Det offisielle treffet er 4-7. mai i år. Jeg tenker å dra ned ca en uke før i år. Var nedover uka før treffet i fjor, og det var helt sinnsykt mye bedre enn å være på en fyllefest (som det offisielle treffet nå har blitt). Datoen for meg blir 22-28. april tenker jeg. Spør hvis du lurer på noe om treffet -Haugland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2016 Er det en oversikt over alt som skal skje der nede i år? Skal være et treff som er etter hovedtreffet også visst nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2016 Vurderer å reise ned, men ikke bestemt helt enda 😇 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2016 Ser det står på hjemmesiden at det er fra 4-7.Mai? Jeg reiser offshore igjen den 5.Mai, men hva er det som foregår før de datoene? Hadde vært sinnsykt morro å dratt nedover :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...