Justere høyde på originale xenonlykter (Allroad 4B)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter med å få justert høyden på de originale xenonlysene mine. De lyster pr i dag alt for høyt, og jeg får dem ikke ned..

Når jeg starter bilen og den "sveiprunden" lyktene skal gå ned og opp igjen ser ut til å ha problemer også.. Lysene går et lite stykke ned, før de blir stående "å hoppe opp og ned" og deretter går opp til utgangspunktet igjen.

Det høres nesten ut som motorene møter motstand og begynner å gå fort opp og ned..

Noen som har noen tips til hvor jeg bør starte for å få disse i orden igjen..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis hadde samme problem, da var det di små armen under bilen som skal fortelle lykta hvilken høyde den skal ha som var defekt. Sitter en foran og en bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det være et greit sted å starte - takk for tipset!

Noen som vet om det er samme armene som brukes til høydemåling på luftfjærene? eller er dette egne sensorer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 4 slike på Allroad, om den bruker referanse fra alle til lysjustering vet jeg ikke...jeg har ihvertfall ikke andre sensorer på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.