Bytte fra bi-xenon til halogen Audi A4 01-04

Anbefalte innlegg

Vet noen der ute om dette går ann?

Kan man kode bilen om til halogen sånn uten videre og hvordan er det me kontakter til lyktene? Er de like?

Har noen bixenon som er herpa av forrige eier og siden jeg ikke har noe særlig interesse av kjøpe lykter som koster like mye som jeg betalte for bilen prøver jeg å finne andre løsninger.

Eventuelt vil vanlig xenon lykter være plug&play?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har garantert forskjellige styremoduler og bixenon har automatisk høydejustering. skal du bytte til xenon så har vel de to pærer en vanlig for nærlys og xenon for fjørnlys. Da har sikkert disse sine egne styremoduler pga to pærer kontra h4 / bixenon. Kontaktene er forskjellige på alle. Du bør sjekke i etka eller http://www.partscats.info/ for hvilke deler som er/trengs til respektive lykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde forskjellen på bixenon var flappen i xenon reflektor. Bi-xenon har og en vanlig og en xenon. Forskjellen er vell som sagt hvordan xenonpæren endre lysbildet og blir brukt som langlys i tillegg til halogenpæren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde forskjellen på bixenon var flappen i xenon reflektor. Bi-xenon har og en vanlig og en xenon. Forskjellen er vell som sagt hvordan xenonpæren endre lysbildet og blir brukt som langlys i tillegg til halogenpæren.

Dette er korrekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, flott.

Det var derfor jeg trodde man kunne bytte om på xenon og bi-xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.