#1 Skrevet Januar 30, 2016 Hei. Noen som veit hva som skal til for å få coming home funksjon på 2012 transporter? Coding med vagcom'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2016 Har du Leaving home? I så fall sjekk om du må trekke til deg blinklysbryteren etter du har stoppet bilen for at CH skal virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2016 Har du Leaving home? I så fall sjekk om du må trekke til deg blinklysbryteren etter du har stoppet bilen for at CH skal virke. Nei eneste lyset som tenner ved å låse eller låse opp bilen er taklyset .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2016 På min T5 må jeg gjøre som Johannes sier. Skru av bilen og blinke raskt me fulltlys før du tar ut nøkkelen. Da funker coming home på min T5 hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2016 På min T5 må jeg gjøre som Johannes sier. Skru av bilen og blinke raskt me fulltlys før du tar ut nøkkelen. Da funker coming home på min T5 hvertfall. Virker som jeg har den funksjonen, får det hvertfall ikke til å lyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2016 Har du sjekket med VCDS/Vagcom at den er aktivert på din bil da? Det er jo en forutsetning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2016 Har du sjekket med VCDS/Vagcom at den er aktivert på din bil da? Det er jo en forutsetning.. Har fått aktivert begge deler nå, men får bare coming home til å fungere via lyshornet har dere fått til leaving home? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2016 leaving home fungerer vel bare med lyssensor? jeg har dette på arbeidsbilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2016 leaving home fungerer vel bare med lyssensor? jeg har dette på arbeidsbilen. Okei, mente jeg hadde det på denne men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2016 Leaving home fungerer strålende på min bil hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2016 Jeg får ikke comming home til å funke i min som leaving home funker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2016 Vet ikke om det er likt på t5, men jeg måtte bytte lysbryter på min Touareg, for å få coming/leaving home funksjonene til å virke slik jeg ville. Aktiveres ved åpning/låsing med fjernkontrollen. (selvfølgelig bare når det er mørkt nok) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2016 T5 har i sin instruksjonsbok at man må "nappe" i blinklyshendelen på coming home som nevnt over her. Kan godt hende det er mulig å bytte bryter etc for å slippe å gjøre dette? Virker for min del som det er ett impulsrele noe sted som aktiverer og bør kunne kobles utenom uten å måtte bruker blinklyshendelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...