#1 Skrevet Januar 30, 2016 Noen som har erfaring med bosch lamdasondene til skruvat? Er det ekte vare? Stusser på at de selger dem så mye billigere enn feks møller og mekonomen.. skulle hatt ny lamda til min 97 mod a4b5 1.8t aeb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2016 Ikke noe svar på ditt spørsmål, men et lite tips; På de 1.8t'ene jeg har hatt har jeg brukt universal lambdasonde fra Biltema. Alltid funka bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2016 Noen som har erfaring med bosch lamdasondene til skruvat? Er det ekte vare? Stusser på at de selger dem så mye billigere enn feks møller og mekonomen.. skulle hatt ny lamda til min 97 mod a4b5 1.8t aeb. Skruvat er utenlandsk. møller og mekonomen er store butikker som skal tjene stort med penger på slik, derfor blir prisene deretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2016 Ikke noe svar på ditt spørsmål, men et lite tips; På de 1.8t'ene jeg har hatt har jeg brukt universal lambdasonde fra Biltema. Alltid funka bra det Takk for svar. Kanskje jeg skal prøve en fra biltema først. - - - Updated - - - Skruvat er utenlandsk. møller og mekonomen er store butikker som skal tjene stort med penger på slik, derfor blir prisene deretter Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2016 På min G40 holdt Biltema sin i et år. Kjøp Bosch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...