#1 Skrevet Januar 31, 2016 Hei.. Døra på passasjersiden har gått i vranglås! døra låses opp via sentrallåsen virker det som, men får ikke opp dør innentil eller utentil. Har prøvd å låse opp og igjen mange ganger og slå litt rundt dørlås og låsekasse uten hell.. Noen som har tips ?? Eller må man bare rett å slett rive av dørtrekk å ødlegge det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2016 Prøv å ta av håndtaket på innsiden så du muligens greier å dra wire litt lenger enn normalt? Kaldt hos deg? Kan vær frost i låskassa om det er kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2016 Idiotisk konstruksjon.. Prøv å banke på utsiden av døra med 'myk neve' mens du kjører sentrallåsen, kan hende det lar låseblekket komme langt nok ned så håndtaket tar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2016 Takk for tips, nei det er ikke kaldt, bilen står innendørs i 10-15+ så har ikke fryst. Har prøvd å banke rundt der å låse opp og igjen flere ganger, men skal prøve litt til. Kom gjerne med flere tips, hadde vært greit å slippe å skjere opp dørtrekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2016 Hadde samme problem på 99 mod A6, mener jeg fikke den opp når jeg kjørte sentral-lås og dro i håndtaket på innsiden samtidig. Dette skjedde våren 2015 og problemet har ikke kommet tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2016 Har prøvd det også mange ganger, virker som den nesten tar tak i noe men kommer liksom ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2016 Endelig!! Døra gikk opp til slutt med mye banking å låse opp og igjen! Hva bør gjøres så dette ikke skjer igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2016 Ta av dørtrekk, og om du er slangemenneske klarer du kanskje få ut låsen (og få den på plass igjen!) Ellers er det bare å få på noe fett der du kommer til, litiumfett på spray gjør jobben lettere. Lås opp og igjen endel mens du holder på, så seg du hva som rører seg. (Lukk slåen med en skrutrekker, smør masse oppi der også!) Pass på wiren fra åpneren på innsiden, den skal løsnes med 1/4 turn og er kronglete å få på. Dette gjelder C4, men da alt annet på B4 er likt bare mindre, (unntatt understell) tipper jeg det funker likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2016 Takk for alle svar og tips , nå er alt smurt opp å døra fungere fint.. Men det som var feilen var fjæra i låsekassa var hoppet av, så når jeg låste bilen og opp igjen så ble den ikke med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...