#1 Skrevet Januar 31, 2016 Denne skal på høggern straks, noen som trenger noe deler?? Nyere dynamo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2016 Jeg har behov for deler. - Grill m/lykter alle 4 Har du bilde av intriør? 3 dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2016 Dårlig og morkent interiør. 4dørs. Kom med bud på deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2016 Dårlig og morkent interiør. 4dørs. Kom med bud på deler Regner ikke med du har servo på din? isåfall er jeg intressert i det også. hva kunne du tenke deg for grill med alle 4 lyktene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2016 Mente 5 dørs. Husker ikke om det er servo, jeg kjøpte den slik den står. Aner ikke hva noe sånt er verdt, men ser ut til å være i bra stand både foran og bak. Problemet er oljeforbruk og rust på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2016 500? pluss porto pluss ledningsnette til lyktene. Kan kobles lett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2016 500 høres litt lite ut igrunn, trodde dette kunne ha litt mer verdi jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2016 700kr da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2016 Hvordan er den plata under frontfangeren for rust og bulker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2016 700kr da? Det høres jo litt bedre ut, så er det verdt bryet for meg å demontere og pakke også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2016 Hvordan er den plata under frontfangeren for rust og bulker? Det kan jeg få sjekka nærmere i morra, men så bra ut fronten på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2016 Det høres jo litt bedre ut, så er det verdt bryet for meg å demontere og pakke også ser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2016 Hvordan er den plata under frontfangeren for rust og bulker? Jeg har desverre ikke fått sett på denne enda, da snøen enda laver ned her. Håper jeg får gravd den frem i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2016 Plata har rust og småbulker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2016 Jeg kunne tenke meg et donor instrument. 200kr? Er ingen hast med frakt eller så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2016 Jeg kunne tenke meg et donor instrument. 200kr? Er ingen hast med frakt eller så... Jeg plukker ut nå, så tar vi resten på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 15, 2016 Hvordan er motoren? Er den OK?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 15, 2016 Bilen er levert, tråd kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 9, 2016 Tråd kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...