#1 Skrevet Januar 31, 2016 EGR-delete selges. Diameter rundt rører er 54mm. Den passer hvertfall ikke til ARL-150hk. Jeg tror denne passer til VW med 1.9TID alle versjoner under 130hk. Det er med skruer, pakning og blendelokk til eksosmanifoilen. 200,- kr + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2016 Har den uttak til ladetrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2016 Har den uttak til ladetrykk? Nei, dessverre. Men det er fort gjort å borre og gjenge eller sveise på en nippel i røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2016 Det er ikke Darkside sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2016 Det er ikke Darkside sin? Nei. Jeg vet ikke produsent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2016 Den er fra Profi Diesel. Merkelig at den ikke passet da det stod at den var til PD 130, 150. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2016 Arl har 57mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2016 Tar den. Kan du ta den med til treffet i helgen? Hvis ikke du skal, kan du sende den med noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2016 Tar den. Kan du ta den med til treffet i helgen? Hvis ikke du skal, kan du sende den med noen? Ok, jeg tar den med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2016 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...