#1 Skrevet Februar 1, 2016 Hei Da er det tid for treff igjen, jeg kan ikke komme grunnet husbygging. Dere møtes under broen som vanlig: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2016 Hei, jeg har kanskje mulighet men vet ikke kas bro det er snakk om [emoji28] er helt ny her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2016 Pent forklar hvor det er med bilder her: http://forum.vacn.no/showthread.php?225113-Kart-over-hvor-vi-har-treffene-v%E5re . Jeg tenker å stille forøvrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2016 Tar turen! med et eller annet vag produkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2016 Usikker på om jeg får tatt turen idag, ryggen krangler fælt med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...