Anbefalte innlegg

Har ett problem med min passat 3c fra 2007. jeg skjønner at airconditioning trenger en påfylling av og til.

Problemet jeg har er at på førersiden vil luften ikke bli kald, passasjersiden funker helt greit. Hørte noen snakket om å bytte en styrenhet for mye penger. Lurer på om en av dokker vet ka eg kan gjøre for å feilsøke på dette her?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare en flap som ikke går som den skal. Sjekk med diagnose først evt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. Ka e letteste måte å komme til hvis det er den? Venter med å demontere til min VAG-COM kommer i posten :) Må hele dashbordet av liksom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått nytt vag-com :) fikk fram feilkode 01809 - positioning motor for temp. flap I-V158.... Noe som har byttet den før og har noen tips?

cffd0c64ad827e7dc8bd7107b2143e7f.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette også være grunn til at det trenger eksos inn i coupeen? Dette skjer når motoren går og bilen står stille...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har jeg funnet ut litt mer... Eg hørte allerede en stund ett lyd fra det eg mente var min pioneer... akkurat som den leser cd'en hele tiden. Nå fant eg ut at når eg trykker på sirkuleringsknappen, den man bruker i en tunnel/kø, da forsvinner lyden. Med det samme forsvinner også feilkoden.

Når eg trykker den av igjen hører eg at ventilen går men rett før den er framme blir den hengende og lager det justeringslyden igjen. Virker for meg som det er ikke noe feil med ventilen selv men at det kanskje er noe som blokkerer den for å nå ende posisjon.

Ingen som har vært borte i det samme før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.