Street Legal Oppdal 19. Juni

Anbefalte innlegg

Sh*t ! Skal i en 40-årsdag på lørdag : bh :

Blir nok ikke helt kjørbar så tidlig på søndag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sh*t ! Skal i en 40-årsdag på lørdag : bh :

Blir nok ikke helt kjørbar så tidlig på søndag :)

Pøh,er bare å knipe igjen munnen når "trønder-vannet" kommer på bordet det. Tenk på "æren" du skal forsvare......kan jo ikke la Yankeene vinne alt heller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger: det er jo street legal igjen på værnes første helga i juli (tror jeg det er) stiller du der eller? Artig å se noen audier blandt alle amerikaner-jerna :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh,er bare å knipe igjen munnen når "trønder-vannet" kommer på bordet det.

Går det an det da? : smil :

Ole: Bilen skal fikses opp og lakkeres i ukene som kommer og den er nok dessverre ikke ferdig til da. Er vel kjøring på Lade i august så satser på å stille der istedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, okay, er jo sånt som hører med det da. Blir jo flott med nylakkert bil og greier da! Midt-norsk cupen i street legal er jo såpass stor at det er vel nok muligheter til å få sett bilen i aksjon utover sesongen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger: det er jo street legal igjen på værnes første helga i juli (tror jeg det er) stiller du der eller? Artig å se noen audier blandt alle amerikaner-jerna :P

Du får stille selv da vettu ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, yeah bør vel kanskje gjøre det, men orginal S4 er liksom ikke noe å skremme vannet av disse yankee-doodle-folka med. Føler at jeg blir underlegen både på størrelse og effekt :P

Men hadde vært artig da, blir jo bracket uansett, så effekt har jo liksom ikke så mye å si. Stiller du også da, Rune?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.