#1 Skrevet Februar 2, 2016 Selger en pent brukt Rieger spoilerlippe til VW Polo 6N2. Den er lakkert i sølv metallic. Selges kr 500 pluss evt frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2016 Hvordan ser den ut i virkeligheten? Noen skader? Hva anlslår du frakt til Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2016 Heisann,den er litt oppskrapet på undersiden pga lav bil. Men er ganske bra i lakken ellers. Den er i abs-plast og ikke glassfiber så den knuser ikke i fillebiter om du tar nedi med fronten. Den oppskrapingen vises nesten ikke når den står på bil. Frakt regner jeg med blir på rundt 170 kr. Evt kan jeg sende den med noen av de som skal til VACN Subzero her ifra Ålesund om du skal dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2016 Jeg er på jobb til kl 2300 ikveld så kan evt ta noen bilder av den da hvis interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2016 Jeg er på jobb til kl 2300 ikveld så kan evt ta noen bilder av den da hvis interessant Gjerne det. Lakken må jeg vel nesten gjøre noe med uansett, siden påtenkt bil er svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2016 Ok,jeg hadde tenkt å lakke den i sort silkematt for at den skulle bli lik den som står der. Men skal få tatt noe bilder senere ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2016 Tviler på det blir særlig synlig siden det blir såpass langt under. Må uansett mattes ned skal den lakkeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...