Rieger spoilerlippe til VW Polo 6N2 selges.

Anbefalte innlegg

Selger en pent brukt Rieger spoilerlippe til VW Polo 6N2. Den er lakkert i sølv metallic. Selges kr 500 pluss evt frakt polorieger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser den ut i virkeligheten? Noen skader? Hva anlslår du frakt til Oslo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,den er litt oppskrapet på undersiden pga lav bil. Men er ganske bra i lakken ellers. Den er i abs-plast og ikke glassfiber så den knuser ikke i fillebiter om du tar nedi med fronten. Den oppskrapingen vises nesten ikke når den står på bil. Frakt regner jeg med blir på rundt 170 kr. Evt kan jeg sende den med noen av de som skal til VACN Subzero her ifra Ålesund om du skal dit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb til kl 2300 ikveld så kan evt ta noen bilder av den da hvis interessant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb til kl 2300 ikveld så kan evt ta noen bilder av den da hvis interessant

Gjerne det. :) Lakken må jeg vel nesten gjøre noe med uansett, siden påtenkt bil er svart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,jeg hadde tenkt å lakke den i sort silkematt for at den skulle bli lik den som står der. Men skal få tatt noe bilder senere ikveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på det blir særlig synlig siden det blir såpass langt under. Må uansett mattes ned skal den lakkeres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.