#1 Skrevet Februar 2, 2016 Hei, Hva kan jeg bruke av deler fra en VW Polo MK3 på en VW Caddy 9K? Motor og seter kjenner jeg til, men hva med dashbord, seter, forskjermer, grill osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2016 Frontene ser like ut, men er forskjellig. Er vel egentlig ikkeno som passer mener jeg å huske.. Eller jo, fra Polo Stasjonsvogn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2016 Vet du om dashboard vil passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2016 Det vet jeg ikke nei. Tviler litt men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2016 Det er ikke mye du egentlig du kan bruke,har sjekket delenr på dashbord mot polo og caddy,og det er ikke det samme.Faktisk så er caddyen mer lik golf 3.Fra torpedovegg og ut motorrommet er de identisk.Derfor kan du sette inn motorer i fra golf 3 og seat ibiza/corrdoba(de er heller ikke lik polo 6n).Er også faktisk ikke sikker om setene fra polo passer inn, mener polo setene er litt smalere mellom skinnene.Jeg har sotte inn recaro stoler fra golf 3 inn i min caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2016 Ok, da blir det event litt sveising for å få det til;) Uansett, takker så mye for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2016 Setene passer nå rett over. Polo 6N/Golf3/Ibiza/Cordoba har alle den samme seteinnfestningen foran. Jeg satte Polo 6N Colour Concept framseter rett inn i treergolfen min. Baksetene må moddes litt, men det er jo ikke tema i en Caddy. Den Caddyen er samme bilen som Seat Inca. Disse er basert på Seat Ibiza 6K, som heter Cordoba som sedan og stv utgave. Det tøffeste er jo å sette på en Ibiza faceliftfront (aller helst Cupra) på en sånn Caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2016 Se her ja, flott bil Hvordan er tilgangen på slike deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...