#1 Skrevet Februar 2, 2016 Jeg vurderer å selge denne, siden jeg allerede har en esab mig, og at jeg ikke kan sveise tig brukbart. Den skal gå på 1fas 16A, men jeg tror det er nødvendig med treg sikring, siden sikringen går hos meg fordi jeg har "raske" sikringer (beklager muligens feil terminologi) Men hva kan jeg forvente å få for den? Jeg har lite peiling på sveise apparater, ogsøker derfor hjelp her inne hos folk som vet hva de prater om, og lurer på hva denne er verdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2016 med tanke på at dette er et gammelt apparat så kan man vel ikke forvente stort. dagens inverterapparater er mange ganger så effektive. er det AC eller rein DC? par tusenlapper må det nå gå ann å få igjen. uten at jeg er noen ekspert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2016 Jeg har sett disse før på finn til høyere pris, men hva den oppgitte prisen er og hva de faktisk blir solgt for er vell 2 forskjellige ting :-) Da får jeg vurdere om jeg skal selge da, den står egentlig bare i veien og er tyngre en meg og mig apparatet til sammen :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...