Få opp gir i store tall på info-skjerm til kjørecomputer

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om det er mulig og programmere slik at giret bilen står i vises med storetall i LCD skjermen til kjørecomputer.

Hadde vært kjekt da jeg har S-tronic og vanskelig og se den lille tallet for valgt gir ned i venstre hjørne av skjerm : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette går an å kode frem med mindre det kun er aktuelt på biler med manuell kasse:

Dårlig bilde men det var kun dette jeg fant.

hqdefault.jpg

Video:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke ser det lille tallet burde du vel streng talt ikke kjørt bil eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke ser det lille tallet burde du vel streng talt ikke kjørt bil eller?

Er ikke så lett og se da det blir bak rattet når jeg har rett sittestilling og ratthøyde. Ved banekjøring trenger man litt større og mer mitt i synsfeltet. Til hverdagsbruk er det ingen problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hvertfall kodes frem pæ de med manuell kasse som ikke har det standard, men usikker på s tronic.

Har man virkelig så stort behov for å vite hvilket gir du har på bane? Har du ikke en turteller som gir deg mer info på om du må 1 gir opp eller ned?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette går an å kode frem med mindre det kun er aktuelt på biler med manuell kasse:

Dårlig bilde men det var kun dette jeg fant.

hqdefault.jpg

Video:

Hei

Der var det en mulighet. I alle fall mer synlig en orginalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hvertfall kodes frem pæ de med manuell kasse som ikke har det standard, men usikker på s tronic.

Har man virkelig så stort behov for å vite hvilket gir du har på bane? Har du ikke en turteller som gir deg mer info på om du må 1 gir opp eller ned?:P

Er vel ikke noe man må ha men kjekt og ha om det er mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.