Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i komplett S4 B5 styling til en Audi A4 1.8T/TQ B5? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så å si absolutt over alt hvor styling selges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok. jeg finner ikke det noen steder.ikke hos Powerzone eller Quality-Autoimport. Tenker da på S4 og ikke RS4... ;): klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok. jeg finner ikke det noen steder.ikke hos Powerzone eller Quality-Autoimport. Tenker da på S4 og ikke RS4... ;): klø :

 

 

S4 styling ... da tenker du på orginal deler?

 

NBS eller Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så å si absolutt over alt hvor styling selges

 

Nei der tror jeg du tenker feil.. :)

 

RS4 styling får man overalt, S4 derimot, finnes etter det jeg har sett (til A4 B5) kun som original-deler, og må dermed handles på Møller, NBS eller evnt andre (utenlandske) høggere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei der tror jeg du tenker feil.. :)

 

RS4 styling får man overalt, S4 derimot, finnes etter det jeg har sett (til A4 B5) kun som original-deler, og må dermed handles på Møller, NBS eller evnt andre (utenlandske) høggere ?

 

Hehee,var det jeg mente også. : smil : Har letet meg i hjel snart etter det men finner det ikke på noen norske webbutikker.Ikke hos NBS heller.Må i så fall bli org hos Møller da,og da koster det vell ca 1mill for det sikkert... : dum :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelelsenter men bare fange(front) koste 3500, men da kommer fest praketter, netting etc etc i tillegg..

 

Hørt stygge rykter om at en slik fanger koster 10000 veil. komplett.

Men kjenner man noe der opp veit jeg at det er bra rabatter ute og går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelelsenter men bare fange(front) koste 3500, men da kommer fest praketter, netting etc etc i tillegg..

 

Hørt stygge rykter om at en slik fanger koster 10000 veil. komplett.

Men kjenner man noe der opp veit jeg at det er bra rabatter ute og går.

 

Uff,blir dyrt ja. : dum : Men det er vell kun frontfanger på S4 som må kjøpes? På siden og bak er vell S4`n kun lakkert helt ned? Eller er det spesielle S4 lister på side og bak? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff,blir dyrt ja. : dum : Men det er vell kun frontfanger på S4 som må kjøpes? På siden og bak er vell S4`n kun lakkert helt ned? Eller er det spesielle S4 lister på side og bak? : klø :

 

Jeg kjøpte min ORIGINALE s4 front på flissundet motorservice. Mener å huske den kom på ca 6000,- KOMPLETT (men uten tåkelykter)

 

S4 har andre side"skjørt" og annen bakfanger.. men hjelper på å lakke den ned også. :)

 

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min ORIGINALE s4 front på flissundet motorservice. Mener å huske den kom på ca 6000,- KOMPLETT (men uten tåkelykter)

 

S4 har andre side"skjørt" og annen bakfanger.. men hjelper på å lakke den ned også. :)

 

lykke til

 

Ok. ;) Var det jeg trodde ja. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka http://www.ebay.de da?

Har sett masse slik S4 plastikk der gjennom tidene...

 

Nix,skal sjekke.Takk for tipset.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Hadde det samme problemet som deg. Gjodre det store og kjøpte komplett støtfanger og sideskjørt i Tyskland. Dette var med lykter, s4 grill,lister nede på dørene diverse småting. Betalte 1250 euro for alt. fikk det lakkert for 3000,-. Men har ikke fått montert det. Kanskje et tips å vurdere en tur til tyskland i sommer......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i komplett S4 B5 styling til en Audi A4 1.8T/TQ B5? ;)

 

 

Slik du vil ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik du vil ha?

 

Jepp. : rock : Har du en liggende å slenge så si i fra! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.