#1 Skrevet Februar 4, 2016 Ja jeg sjekket og byttet sikringen (#12 ifølge Internett) Mista plutselig alt lys til instrumentenene utenom kjørecomputeren speedo og tach funker som de skal. Samme med midtkonsollen. Men der funker heller ikke målerene lengre. De flytter seg når jeg skrur på tenninga, men står så helt stille. Er en '89 coupe Any tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2016 Defekt dimmer i instrumentpanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2016 Kan jo sjekke, men skal den påvirke midtkonsoll instrumentene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2016 Lysene i instrumentene ja, samt lysene for varmeapparat går vel på den dimmeren. Instrumentene skal dog fungere uten lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2016 Ser ut som de kanskje funker alikevel. Men ikke lysene. Mangler og skiltlys, som skal gå på samme kurs. Nye pærer der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2016 Dimmeren funker på kjørecomputeren, så den er nok i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2016 Og jeg har ett lys. Den ene pila på knappen til kjørecomputeren lyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...