Er VW Passat 2013 140/170 hk, 4motion en gjennomsnittelig feilfri bil?

Anbefalte innlegg

Lurer på få tak i en Passat 2013 mod. med 140 eller 170 hk, med 4motion..

Er det noen her som har gode og-eller dårlig erfaringer med denne type bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2012 Alltrack 140 hk. Litt lat, men ellers en god bil! Den er forøvrig tilsalgs for rett pris. 82000 km, svart skinn, panoramasoltak, webasto, hengerfeste osv. Alle servicer, samt byttet olje hver 15000. Gjenværende garanti fra Møller på 18 000km / 1,5 år. Aldri maskinvasket!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner flere som er godt fornøyd med lik passat som nevnt over, men ville ikke ha kjøpt en bil uten webasto/diesel tileggsvarmer,

da slipper du og fryse selv på de kaldeste dager i løpet av vintern, samt veldig kjekt og sette sei inn i en ferdig oppvarmet bil når man skal på jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt andre si det om 140 hk utgava!

Helt sikkert en flott bil, men har bestemt oss for en vanlig Passat :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner flere som er godt fornøyd med lik passat som nevnt over, men ville ikke ha kjøpt en bil uten webasto/diesel tileggsvarmer,

da slipper du og fryse selv på de kaldeste dager i løpet av vintern, samt veldig kjekt og sette sei inn i en ferdig oppvarmet bil når man skal på jobb

Det er påbudt for min del med webasto ja, har det nå og kunne ikke tenkt meg bil uten igjen:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ikke mer enn 5-9000,- å få Webasto på app/sms på en 10 år gammel bil, så da har man 300.000 til overs til andre ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min har jeg nettopp byttet svinghjul. "Vanlig" feil sies det.

Min har nå gått 55 tusen , med h&r monotube.

Dørhengsler på førerdøren måtte også skiftes.

Hatt litt tull med høyttalere (dynaudio) skiftet flere og nå brudd i ledningsnett til førerdøren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at du kjøper bil som er solgt ny i Norge, pga garantitiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min har jeg nettopp byttet svinghjul. "Vanlig" feil sies det.

Min har nå gått 55 tusen , med h&r monotube.

Dørhengsler på førerdøren måtte også skiftes.

Hatt litt tull med høyttalere (dynaudio) skiftet flere og nå brudd i ledningsnett til førerdøren.

Ok, kjekt å vite, løses dette greit av Møller? da garantien fortsatt gjelder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at du kjøper bil som er solgt ny i Norge, pga garantitiden.

Ja, dette er jeg klar over, men også noen som får seg en a-ha opplevelse når det er noe med bilen:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har ikke hatt noe diskusjon noen gang på å få rette feil. Alt har bare blitt ordnet !

Kom på to ting til.

Svak ulyd i ratt ( skiftet sleperingene to ganger Pga dette) men lyden kommer tilbake om bilen blir stående en stund. )

Lakke flasset av bakfanger i overganger mot skjerm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har ikke hatt noe diskusjon noen gang på å få rette feil. Alt har bare blitt ordnet !

Kom på to ting til.

Svak ulyd i ratt ( skiftet sleperingene to ganger Pga dette) men lyden kommer tilbake om bilen blir stående en stund. )

Lakke flasset av bakfanger i overganger mot skjerm.

Det er bra at Møller Rydder opp i det uten tull....

Er jo litt å rette opp i da, selv om det er en ganske ny bil.

Forsåvidt ok å ordne opp i når garantien gjelder, men er litt skeptisk når denne har utgått...

Har som sagt hørt litt forskjellig, og mye av det er på nyere modeller:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.