lyktespyler funker ikke tilkoplet, tross livstegn ved strøm til pumpa

Anbefalte innlegg

den gamle var død...

prøvde den nye pumpa å den funka. men funker ikke når jeg kobler den til bilen. har prøvd å holde inne spylehendelen med fult lys på samt langlys. holdt inne lenge uten resultat..men er ikke liv i pumpa når jeg tar i den eller hører med øret intil.. men når jeg prøver den direkte på strøm fra batteriet så funker den. sjekka sikringer å slik jeg ser det er det sikring nr 35 på sjåførside som er til lyktespylere. sikringene er nye å har ikke røket.

er jo orginalt xenon på denne med lykktespylere. husker ikke om dem funket når jeg kjøpte billen..

den pumpa som stod i var død men den nye funka på strøm direkte fra batteri men ikke via den kontakten den skal funke via.

må det justeres noe i vagcom??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da funket det plutselig etter jeg prøvde meg fram mere på vagcom. høyst merkelig greier. men spyler ikke hver gang jeg trykker. bare av og til er dette normalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hva slags bil det er, men normalt at "nyere" biler er programmert til å spyle lyktene f.eks hver 3. gang du bruker de for å ikke sløse med spylevæske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hva slags bil det er, men normalt at "nyere" biler er programmert til å spyle lyktene f.eks hver 3. gang du bruker de for å ikke sløse med spylevæske.

Ahh :) det er en passat 3c 2007. Er feil på eu men nå funker dem iallefall. Skal se litt på Vagcom om det er noe å justere på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktespylerne skal virke første gang du spyler etter start, deretter hver 5 eller 6 gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel være mulig å deaktivere dem helt; noen som vet hvor det gjøres sånn helt nøyaktig? (har ikke xenonlys)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.