#1 Skrevet Februar 5, 2016 Hei igjen! Jeg skal til å bytte bremser på transportern, nettopp fordi jeg fikk en merknad på eu om slitekant på skiver. Det ser ut til å være 3-5mm igjen på klossene, men tenkte å bytte alt. Det jeg stusser på her er blant annet størrelsen jeg får opp når jeg taster inn reg.nr. (340mm ???) er dette riktig? Derfor jeg også lurer er at det står at de bla. passer 102tdi også? Tror jeg trenger litt assistanse her, jeg har kun sjekket bildeler.no, og er også åpen for forslag til andre steder dette kan handles til en grei pris, OG til en bra kvalitet. Har brent meg på å kjøpe billige sett og opplevd fading og kast etter kort tid. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2016 Skivene på 180hk T5 er 340mm ja. Du kan sikkert bygge om så de passer en 102hk også, men da må du ha mer enn bare skivene. Kjøp orginale. Bør fint gå ann å forhandle frem en god pris. Ellers så finnes det sikkert mye billigere utgaver på ebay. Jeg har ikke funnet noen lettere ettermarkedsskiver eller lignende til dette enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...