Anbefalte innlegg

Hei . har en 99 mod a4 b5 tq . har prøvd flere diagnose testere ( bosh , vagcom ( Kina ) og nå vcs ) uten og få kontakt med ECU . har abs feil men får ikke kontakt med noe på bilen . noen som vet hva problemet er ? Søker på obd2 feil så er 99% av feilene Kina kabel :) og dette er ikke mitt problem

Plis hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta det enkleste først, har du forsøkt å koble fra batteriet på bilen litt? Evt i noen timer.

Har opplevd at det har løst slike problemer før.

Er det kun ABS du ikke får kontakt med, eller gjelder det alt? Hvis alt, ville jeg sjekka kablene fra diagnosekontakten, evt om det har gått no sikringer. Dog usikker på om det er noe egne for diagnose.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt av bateripolene ja . men ikke i sammenheng med denne saken . dette hjelper nokk ikke .

Abs jeg hovedsaklig vill ha kontakt med , men ønsker jo kontakt med alt da jeg har en coil som tuller litt også .

Ikke sjekket sikringene men de høres rart ut at d skal være sikring til dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel et rele som e vt gjør at man ikke får kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du får ikke kontakt med noen enheter i bilen med noe som helst verktøy?

Da er det nok noe relè som nevnt her, eller sikring. Evt kabelbrudd et sted oppunder dashen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ha koblings skjema eller vet hvilket rele ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ettermontert radio i bilen? Prøv i tilfelle å koble den fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.