Montere xenon pære uten tenner på A4 2003 modell??

Anbefalte innlegg

Hei,

Skulle hjelpe min bror i dag og skifte xenonpære på en 2003 modell Audi A4.Tok ut den gamle pæren med tenneren som er montert på pæren og skulle sitte i den nye, men denne har ikke tenner. Tenkte det bare var vri utav den gamle pæren fra tenne boksen, men klarer ikke få den ut?? Er redd for å bruke for mye makt og ødelegge noe. Kan man ikke få pæren over på den gamle tenneren?? Alle filmer etc på youtube kommer pærene med tenner.

Takker for hjelp :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har d1s pære i bilen og har kjøpt d2s, de passer ikke om hverandre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg klarte og komme frem til det også nå etter litt googling :-) Får bare be han kjøpe ny pære da det er d1s :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut pære problematikken, men viser seg at det er "ballast" boksen under lykten som mest sannsynlig er gåen da alle pærene virker på motsatt lykt. Noen som vetr hvor man kan få tak i dette billig og kjapt?+ Ser dem har på ebay, men det tar ukesvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.