Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har pr dags dato et sett med orginale S2 Avant fremstoler i min coupe. Altså ingen slik mekanisme for å bøye setene frem for å gi plass til å tre inn i baksetet.

Jeg har dog to stk recaro stoler stående som sto i bilen før. Disse har denne mekanismen. Recaro stolene er relativt strøkne og jeg syntes de er mye bedre en de orginale. Men jeg måtte bytte fordi det var laget en form for hjemmelaget ramme på dem som ikke helt passet inn i skinnene på bilen osv. Begge stolene sto med spissing mot hverandre om dere skjønner. De var boltet fast, men løse i den forstand at det gikk an å rikke på dem osv.

Ser under dem at forrige eier bare har sveiset på sitt eget hjemmelagde feste/ramme. Denne gjorde som sagt stolen/stolene skjeve og delvis løse, samt ikke mulige å stille frem og tilbake.

Jeg har ikke peiling på hvilken bil disse recaro stolene kommer fra, men en kompis (som er mekaniker) mente de kunne stamme fra en eldre ford eller noe. typisk fra 90 tallet en gang.

Det jeg lurer på er om noen av dere vet om det er mulig og "bytte" ramme. At jeg for eksempel kan ta rammen på de orginale s2 avant stolene og få dem over på disse recaro stolene, da jeg helst vil ha dem :P

Må jeg liksom til å sveise og lage det skikkelig custom, slik som forrige eier? eller er det en ok og grei måte å gjøre dette på?

:)

Mvh

Torstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.