#1 Skrevet Februar 7, 2016 Vell hjemme etter en knallbra helg i Ljusnedal! Vil benytte anledningen til å si tusen takk for ett bra treff, og hyggelig å få møte så mye folk som en har snakket med via forumet i mange år. Audien fikk kjørt seg som aldri før, og ikke ett eneste feilslag, kjørte dit, kjørte hele helgen og kjørte hjem👍 Legg ut MASSE bilder og film :-) Håper også noen har av min Audi S6 C4 også, mørk avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2016 (endret) Kan legge inn litt film fra meg. Litt dårlig med fokus på selve banen desverre så litt vanskelig å se. Her er et lite klipp med litt for mye lading. Og et litt lengre klipp for de som orker å se gjenom hele. Bilen fungerte som faen hvertfall. Litt stor turbo men Hvis noen har film av bilen utenifra eller bilder så vil jeg gjerne se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2016 Audi 80 2.2 Subzero 😊😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2016 Haha..digga den 80'n der! Hyggelig tur på slutten..gikk unna😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2016 Ingenting å si på innsats og iver! Helt herlig at en bruker bilen til skikkelig! Jaggu var ikke den stranda s3 min med og[emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2016 Rakk ikke å filme så mye,da vi stort sett var opptatt med å kjøre siden bilen bestemte seg for å fungere hele helga Her er ett klipp hvertfall.Har noen flere av andre biler og,skal få lasta opp mere i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2016 BILDER da folkens!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2016 Jeg har vel et kamera med over 1500 bilder på, tatt av meg, Finni, Hein og Erik(?). De krever nok litt gjennomgang, så det kommer etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2016 Fungerer greit den 80'n ja Skal ha for max innsats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2016 Legg gjerne ut hvis noen har noen blinkskudd av en hvit Audi A3 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2016 Tre klipp av den late stickerbombede 90q'n. Ironisk nok er to av klippa av en annen som kjører. Funfact: Han kjører bmw til vanlig, jeg har alltid kjørt Audi, man ser det på kjørestilene. Min ratting: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2016 Tar gjerne imot bilder av frisørraceren min også.. (Audi TT) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2016 Pics!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2016 Blir gaaaaal av å vente på bilder her😁 (ja jeg er klar over at det er mange bilder å gå igjennom).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2016 Ja vil ha bilder Såg det stod to-tre personer helt i enden,men en scooter ved siden av,tror det kan ha blitt noen tøffe bilder i den svingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2016 Tar gjerne imot bilder av frisørraceren min også.. (Audi TT) Er ikke det feil Coupé da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2016 Jeg har ca 15t med dashcam film fra a6 tauebilen. Prøvde så godt jeg kunne å filme. Klarte å filme litt av vanlig gatebil folka. Men klarte ikke å holde følge med ispigg Skal prøve å redigere filmen iløpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2016 Jaaaaaaa Vi må ha bilder: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2016 De som sto i svingen hadde mitt kamera, så jeg har de også. Skal prøve å gjøre en innsats til helgen. Men ser at det flate lyset i helgen som var har gjort sitt for å ødelegge for meg. Er også droppet en del blider til TP, så derfor holder jeg litt igjen før jeg slipper mine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2016 De som sto i svingen hadde mitt kamera, så jeg har de også. Skal prøve å gjøre en innsats til helgen. Men ser at det flate lyset i helgen som var har gjort sitt for å ødelegge for meg. Er også droppet en del blider til TP, så derfor holder jeg litt igjen før jeg slipper mine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 10, 2016 Er så ivrige dere blir nok etpar bilder av totalt 1496 skutte bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 10, 2016 Tre klipp av den late stickerbombede 90q'n. Ironisk nok er to av klippa av en annen som kjører. Funfact: Han kjører bmw til vanlig, jeg har alltid kjørt Audi, man ser det på kjørestilene. Min ratting: Mon tro om det er oss i 2.8 80'n med helgas største skidplate som passerer påslippet i første video der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 10, 2016 Sånt blir det bråk av, Daniel :-) Hehe! Vi får bare smøre oss med toldmodighet så kommer de nok..Håper det finnes noen bilder av min bil, blandt de mange andre råe isbilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 10, 2016 Mon tro om det er oss i 2.8 80'n med helgas største skidplate som passerer påslippet i første video der Rune: Var det dere som kom bort til Roger Løfdal & co rett før dere dro? Du hadde vell en brun genser ellerno..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 10, 2016 Har 2 klipp fra dasjbordet i min jeg også. Men som daniel skriver er det veldig flatt lys og man ser nesten ingen andre biler på filmene uansett så jeg har ikke giddi å lastet de opp. Blir liksom ikke spennende for noen andre enn meg å se på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...