Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg har planer om å kjøpe meg sportseksos til min audi a4b8 s-line, men det som er problemet er når jeg skal ha tak i en ny diffusor så står det at de bare passer på non-sline, skulle gjerne hatt 1 eller 2 stusser på hver side, er det noen av dere som vet hvor jeg kan få fatt på noe som passer på denne? :D

tumblr_nug5z1gVzr1tms9nho1_1280.jpg

tumblr_nta0ty4nNt1tms9nho4_1280.jpg

Takker på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som du har s-line eksteriør på din? Er alltid litt vanskelig å bedømme foran, men ser det lett hvis du har bilde bakfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke S-line eksteriør, diffuser fra 3.0TDI feks så får du ett utløp på hver side :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Takk skal dere ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke S-line eksteriør, diffuser fra 3.0TDI feks så får du ett utløp på hver side :)

Men kom til å tenke på noe jeg har s-line listene ved dørene? Er ikke dette s-line ekstriør da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kom til å tenke på noe jeg har s-line listene ved dørene? Er ikke dette s-line ekstriør da?

Sidelistene har ingenting med S-line å gjøre i Norge, alle norsk solgte biler har dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.