#1 Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Heisann folkens! Jeg har planer om å kjøpe meg sportseksos til min audi a4b8 s-line, men det som er problemet er når jeg skal ha tak i en ny diffusor så står det at de bare passer på non-sline, skulle gjerne hatt 1 eller 2 stusser på hver side, er det noen av dere som vet hvor jeg kan få fatt på noe som passer på denne? Takker på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2016 Ser ikke ut som du har s-line eksteriør på din? Er alltid litt vanskelig å bedømme foran, men ser det lett hvis du har bilde bakfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2016 Du har ikke S-line eksteriør, diffuser fra 3.0TDI feks så får du ett utløp på hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2016 Supert! Takk skal dere ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2016 Du har ikke S-line eksteriør, diffuser fra 3.0TDI feks så får du ett utløp på hver side Men kom til å tenke på noe jeg har s-line listene ved dørene? Er ikke dette s-line ekstriør da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2016 Men kom til å tenke på noe jeg har s-line listene ved dørene? Er ikke dette s-line ekstriør da? Sidelistene har ingenting med S-line å gjøre i Norge, alle norsk solgte biler har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...