Anbefalte innlegg

Tittel sier det meste, helst uten pixelfeil! Startsperre går fint, ska kodes om uansett

Til B5 ja!

Mvh Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5? Vær obs på at der er/kan være forskjellig stikk fra S4 til RS4, så se at der er riktig så du ikke står med et RS4 instrument som ikke passer på S4 el nett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5? Vær obs på at der er/kan være forskjellig stikk fra S4 til RS4, så se at der er riktig så du ikke står med et RS4 instrument som ikke passer på S4 el nett...

B5 ja! Glemte å skrive det. Kontaktene må loddes om uansett, så spiller ingen rolle hvilke kontake det er. Bare der er canbus og K line.

Skal brukes i min A4 med 2.7biturbo fra A6. Kjører idag med A6 instrumentpanel men vil bytte pga tankmåler fungerer ikke som den skal (full tank er tom tank osv..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett det. Men vil helst ha med digital klokke. Aller helst et Rs4 instrumentpanel da jeg syntes S4 instrumentpanel ser litt stygt ut 😝

Takk for tips alikavel da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nooen som har? 😊 Kaaan gå ned til s4 instrument, men da må det vær digital klokke iallefall 😊

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.