Noen som kan lage alu-matter?

Anbefalte innlegg

Noen i Lillestrøms området eller indre Østfold som kan lage sånne for meg? Foran og bak. Er vel bare å tegne rundt de originale mattene. Ca 1,5mm plate med "riller".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har alu dørkplater i min a3.. Er litt jobb med kneking og tilpassing... ikke noe å anbetflale på vinteren... veldig glatte...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Lillestrøms området eller indre Østfold som kan lage sånne for meg? Foran og bak. Er vel bare å tegne rundt de originale mattene. Ca 1,5mm plate med "riller".

sender du meg mål eller biltype så kan jeg få laget noen til deg jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til en 97mod 3-dørs A3. men det blir vel en formue i frakt da? Hvor mye skal du ha for mattene? (4stk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges pakken koster 110,- kr for pakker opp til 10kg, innenfor rimelige mål, ikke 2 meter langt osv tror jeg. 166,- viss det sendes i oppkrav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo overkommelig det. da lurer jeg bare på hvor mye han skal ha for platene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke pris i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært borte en stund, har du sjekket pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke så har dem jo alu matter til bilen din for den nette sum av 523 kroner på Autospar.no ,gå inn på interiør også inn på gulvmatter-audi a3...

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er vel bare foran. vil ha likt foran og bak hvis jeg skal ha noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.