xenon match på passat b6/3c 2007

Anbefalte innlegg

har xenon i hovedlys men ikke i park og grøftlys. ønsker samme K verdi i grøft og park om det er mulig.

noen forslag?

orginal xenon i nær og fjærn.

vanlige pærer i grøft og vanlig i park, men park har forskjellig styrke.

vil å bytte ut grøftlysene da dem er møkkete og ne er smeltet bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvamed 5000K LED pærer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har xenon i hovedlys men ikke i park og grøftlys. ønsker samme K verdi i grøft og park om det er mulig.

noen forslag?

orginal xenon i nær og fjærn.

vanlige pærer i grøft og vanlig i park, men park har forskjellig styrke.

Det kommer an på hvilke xenonpærer du har, men de beste pærene når det gjelder lys er Philips xtreme vision + 50% og i D2s har de 4800K. Start der sier jeg, de lyser temmelig hvitt og er en superbra oppgradering. Parklysene kan jo være at de ikke er så sensitive på pærevarslingen i passaten og led er et alternativ, da får du de som lyser med lumen tilsvarende ei 20watts glødepære slik som disse jeg har i golfen - http://www.ebay.com/ulk/itm/291499737486. Disse gir et i mine øyne hvitt lys, men siden tåkelysene jeg har i golfen oppleves noe gulere og det er GP thunder 55w 5800K må vel de parklysene være 6-6200k (?).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips =) nå slokna den ene pæra mi plutselig. fikk noen til å se å da blinker den bare akkuratt når jeg slår på og av lyset. startet med at den ble lilla, for så blå å no slutta den å funke. xenon høyre side.

ser dere kommer med noen tips her men er ikke serlig flink på dette jeg. eneste jeg vet er at jeg syns dem lyser dårlig til å være xenon. har 55 på lang og 35 på nær på min audi a4 b5 og det lyser veldig godt. mener det er 6000k. lyset på passaten syns jeg var dårligere en mye orginalt.

er orginal xenon på denne og når jeg åpner lokket bak lyskaster ser jeg en grå boks som er i pæra. trangt så har bare såvidt tittet.

er også to forskjellige styrker på parklys. den ene siden virker det nesten som det er led og andre ikke..

hva ville dere gått for og hvor bør jeg handle? er vel ds1 jeg har. er linselys i nær/fjærn og svingelys h7 mener jeg. virker som ene parklys er ledd å andre ikke. lyser gult både park og svinglys

må ha nye spredere nede da den ene er smeltet litt pga pæreslipp. og begge har dårlig glass.

så det jeg er ute etter er

2 nye pærer til nær/fjern

2 nye parklyspærer som er like og samme fargetemp som nær/fjærn

evt 1 eller 2 nye spredere.

bremselys i vingen bak er sprekt så kunne tenkt meg nytt deksel der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det dette

1 par W5W LED 6000k (canbus) (13073-1) = 179,-

1 par Lumen D1S reservepærer (2stk) (12301) = 1.431,-

- Kelvin 6000k

2 x HB4 6000k LED 60w (13119) = 538,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.