#1 Skrevet Februar 11, 2016 Passer skiltlys "innmaten" fra b7 til b6 stasjonsvogn? Altså den "lista" med baklukeåpner og skiltlys. Grunnen til at jeg spør er at jeg trenger nye skiltlys til en A4 b6 avant 2004mod, denne har ikke nøkkellås slik som de eldre b6. Passer skiltlys fra b7 på b6?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2016 Uten å kan bekrefte 100% så mener jeg skiltlys passer. B7 er jo bare en facelift av B6 så er i bunn og grunn akkurat samme bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2016 Det tror jeg også. Jeg byttet nettop bagasjedør-håndtak på min B6. Og det var et som skulle passe B7 og en rekke andre audi modeller. Men om selve innmaten er lik kan jeg ikke garantere 100%. Å fjerne låsesylinderen er fort gjort. Så du kan jo vurdere et nytt komplett håndtak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2016 Ja, trenger nytt komplett håndtak (med bagasjeåpner og skiltlys). Men denne b6'en har ikke nøkkellås, merkelig egentlig.... De fleste som selger brukt håndtak til A4 b6 har nøkkellås, derfor er det vanskelig å få tak i brukt "håndtak" uten nøkkellås. Tydeligvis kun 2004mod b6 som mangler nøkkellås? Derfor hadde det vært kjekt å fått tak i nytt (brukt) fra b7, da disse ikke har nøkkellås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...