Original spiller til passat 3c Ø.K.!

Anbefalte innlegg

Kunne vel lagt den under bilstereo, men dog - noen som har en helt primitiv original spiller til salgs?

Eventuelt en med DAB+?

 

Skal inn i en 3c, det betyr vel at det meste fra vw 2006 -> passer i hvert fall...har du noe!?

 

Thomas

97 55 39 49

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en orginal jeg ikke bruker. Ikke no fancy greier men...men navi og kan lese mp3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg arkiverte min orginale fra passaten min, men muuulig den er i boden.

Om orginal RCD310 med kun radio/cd er av interesse, si fra så kan jeg grave i boden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutter, begge er aktuelle! Har dere koden til spilleren (må man ha den?) og en prisantydning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en mfd2 dvd, med navigasjon som jeg tok ut av min 3c ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutter, begge er aktuelle! Har dere koden til spilleren (må man ha den?) og en prisantydning?

 

Selvfølgelig har jeg koden.

Hva byr du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner Rcd310'en i boden, eller om jeg kvitta meg med den.

Koden(hvis den har?) har jeg aldri hatt, da jeg bytta den ut ganske tidlig når jeg kjøpte bilen. Men den bør jeg kunne hente ut på møller da det er orginalspillern til bilen jeg har nå.

Sier fra om jeg finner'n!

 

Pris har jeg forsåvidt ikke peil på, men den kan vel ikke være verdt mange kronene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg koden.

Hva byr du ?

 

400,- ink frakt!?

 

Skal se om jeg finner Rcd310'en i boden, eller om jeg kvitta meg med den.

Koden(hvis den har?) har jeg aldri hatt, da jeg bytta den ut ganske tidlig når jeg kjøpte bilen. Men den bør jeg kunne hente ut på møller da det er orginalspillern til bilen jeg har nå.

Sier fra om jeg finner'n!

 

Pris har jeg forsåvidt ikke peil på, men den kan vel ikke være verdt mange kronene?

 

300,- - jeg henter!?

 

Jeg har en mfd2 dvd, med navigasjon som jeg tok ut av min 3c ;)

 

400,- ink frakt!?

 

ligger jo en del ute til 2-800,- uten at jeg er sikker på hva som passer kontakten i bilen min. mulig alt passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.