#1 Skrevet Februar 13, 2016 Hei! Jeg har en Audi 100 2.3 Quattro. Den var opprinelig en framhjulstrekker 2.0 når den var ny, men fikk stor skade i 1996. Da var det en oppretter i Toten som bygde denne opp igjen, ved å importere en 2.3 Q fra Danmark. Helt siden 1997, har den hatt quattro og 2.3 motor, men som 2.0 framhjulstrekker i vognkort. Vært EU godkjent hver gang uten problemer. Spørsmålet mitt er da, hva tror dere skjer om jeg viser den til de trangsynte på vegvesenet for å evnt få det godkjent i vognkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2016 Hvilken årsmodell er dette? Dersom dette er en C3, hadde jeg ikke latt meg bry noe ved det, da det er svært vanlig at det står drift på én av to aksler på quattrobilene, og i tillegg er både 2.0 og 2.3 en femsylindret motor. Er det en C4 derimot, er 2.0 en firesylindret motor, mens 2.3 fremdeles er den gamle femmeren - og da kan du jo få et problem ved en overivrig inspektør - selv om jeg i praksis tror det aldri vil skje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2016 Dette er en C4 1992. Halve bilen fra danmark er sveisa på den i norge, og lagt over alt mekanisk i samme slengen. Oppretting på et nivå jeg føler ingen gjør lenger, hehe. Har bilder osv fra opprettinga. På import lappen står det at en ved navn Flemming i toten importerte. Jeg personlig klarer meg fint med 2.0 og framhjulstrekk i vognkort, men jeg tror den er hard å selge sånn som den er nå, da dette er i tankene. Jeg har lyst å prøve å høre med SVV, men jeg er litt redd for at det kan gi meg problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2016 Hør med SVV, men ikke oppgi regnummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2016 Regner med at vognkortets kommentarfelt er tomt ? Endringer fra originalt oppsett, er ofte bare beskrevet i vognkortets kommetarfelt. Pass på at disse kommentarene ikke forsvinner ved utstedelse av nytt vognkort, det har forekommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2016 Står ingenting i kommentarfelt. Jeg sender inn en melding til SVV og ser hva de svarer. Ender vel opp med at de blir mistenksome, og raider huset mitt og tar bilen som de mistenker er den jeg snakker om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2016 Det beste er å si minst mulig om mest mulig når det gjelder ombygginger og modifikasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2016 Evt få en annen til å stille spørsmålet. En som ikke eier en slik 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2016 Det er sant, burde fått en til å spørre for meg hehe. Snakka om audien som om det var en bekjent sin, så får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2016 Du skriver at "På import lappen står det at en ved navn Flemming i toten importerte." og da lurer jeg på om dette er Flemming Alm for da kan du vel bare ringe han og spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2016 Det er vel nesten garantert Flemming ja SVV ringte meg nå istad, og de sa at den er godkjent ombygd, men at det ikke står i vognkort, men i systemet dems. Så da slipper jeg bekymre meg for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2016 Bare be om å få et nytt vognkort tilsendt da, i tilfelle noen utekontrollører faktisk kan forskjellen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...