Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe diverse dela til Audi 80 b4, høgre framskjerm, front fanger, høgre hoved lys m blink, gulvteppe, quattro bakseter, kan og vere interessert i andre deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

har muligens noe av delene du trenger. Er det originale deler du er ute etter? Har s2 fanger i glassfiber om det er av interesse? mener jeg har hovedlys og blink også. skal sjekke i kveld :) kommer du på noe mer du trenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trenger ikkje vere orginalt så lenge det ser bra ut, bilen skal lakkerast når eg har fått på plass alle delane:) ka du skal ha for delane ? :) har du mulighet for og evt sende ?:) eg trenger egentlig berre front, sideskjerm, panser, lykt, gulvteppe, og s2 bakseter og venstre dørpanel til s2:) og felga vist det e kant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan sende det, men da må du stå for frakta selv :)

kan du sende meg bilde av lykt du trenger?

 

1453882649452.jpg

 

dårlig bilde, kan ta bedre hvis du vil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har liggende alt av interiøret til en 80 2.3 92 mod liggende lyst stoff + mye annet liggende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.