#1 Skrevet Februar 14, 2016 (endret) Min far selger fire meget gode 18 toms vinterhjul med Michelin X-Ice North piggdekk. Felgene er av typen "RS4 Gen" med i størrelsen 8,5x18" med boltsirkel 5x112 og Innpress ET35. Felgene er pene og har noen få kantskader hvorav noen mindre kantmerker som kan poleres bort. En av felgene har noe av-flakking av lakk inne i noen av felg-ekene. Dekkdimensjonen er 225/40-18. Disse kvalitetsdekkene er meget komfortable uten nevneverdig støy. Nypris på Michelindekkene er høy og dette er i sum mye for pengene. Link til finn-annonse og kontaktinfo: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71355291 Pris: 3900,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2016 Hvis noen skulle finne på å kjøpe kun dekkene, så er jeg interessert i felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2016 Kan hende jeg er interessert i de om du fortsatt har de til neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...