Hel og pen 2000 mod Passat stv. - 1.9tdi 115hk dyse.

Anbefalte innlegg

**SOLGT**

 

 

Hei alle,

 

nytt medlem som har kjøpt ny bil og derfor må selge den forrige. Har sakset fra Finn-annonse, så ta gjerne kontakt dersom noen trenger mer info. Jeg er klar over at prisen er satt litt høyt så den er diskutabel. Dog er det lagt endel penger i bilen de siste 3 år så jeg håper å få noen kroner tilbake. Jeg har ikke skrevet at det sitter en chip i den på Finn men det gjør det altså. Skal yte 140hk. Her er det fortsatt masse bil igjen!

 

Ta kontakt ved interesse/for en hyggelig prat.

 

Lars Martin Birkeland

l.martin.birkeland(at)gmail.com

99232818

 

 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71212139

 

Velholdt, velutstyrt, sterk men meget drivstoffgjerrig 2000 mod. Passat for salg. Bilen har kun hatt voksne eiere og bærer preg av å ha vært veldig godt tatt vare på hele veien. Ingen røyking eller dyr. Ingen kjent rust. Serviceheftet er fulgt opp og bilen er mye påkostet de siste 3år (ca. 55000, kvitteringer foreligger). Rett og slett i meget god stand. Her har du pålitelig bil i mange år fremover.

 

Bilen er utstyrt med DEFA motorvarmer, meget gode originale sportstoler i skinn/alcantara og dobbel rollo for trygg bagasjestuing eller hund. Forbruk på langkjøring ligger helt ned mot 0.5l/mil og 0.7 på blandet til tross for nok krefter til det du måtte ønske. Den er utstyrt med en 6-trinns girkasse som gir meget behagelig og støysvak tur på motorveien. Bilen er stort sett benyttet til langkjøring.

 

Med bilen følger 1 år gamle både vinter- og sommerdekk på alufelger (15" vinter og 18" sommer), Thule takstativ og hengerfeste.

 

Det er nylig (sept. 15) byttet reg.reim og vannpumpe og bilen har regelmessig fått oljeservice (utover serviceintervall). Nye lykter og pærer i front.

 

Dersom du ønsker en pålitelig, solid, trygg, sprek og ikke minst økonomisk gunstig bil å eie og holde, anbefaler jeg virkelig at du kommer å ser/prøver denne.

 

Bilen selges fri for heftelser, årsavgift betalt og EU OK til 8/16. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Annonseselgere trenger ikke ringe.

 

 

mvh

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.