Anbefalte innlegg

Leverte inn bilen på Audi/Vw verksted her i Fredrikstad, bilen min fusker.

Fikk bilen tilbake, kunne ikke finne diagnose kontaktene... : bh :

Har 3b motor, hvor KAN pluggene være??

Alt for dårlig at et spesial verksted ikke finner disse, hva har vi dem egentlig til da, om de ikke kan fikse bilen min :angrygun:

Må vel ringe "doktor Audi" her i Fredrikstad, som kjører en nokså kjapp grønn quattro..... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

over clutchpedalen eller i sikringsboksen.

Det er i alle fall de vanligste plasseringene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi/VW verksted sa du !!!!? Hmmm ALARM

Si til dem som jeg sa til en håpløs kollega; "Når du finn ut at du e patetisk, så e det på tide å revurdere konseptan dine. Sætt dæ på en stubbe, bak dæ en pris og stikk fingern i jorda!"

Hadde aldri satt min fot på et slikt verksted igjen. Mann kan jo bare tenke seg hva slags ulure ting de kan komme på å gjøre med bilen når de tydeligvis ikke kan å skru på den...

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de skal være i dekselet som sitter over pedalene. 3 stk kontakter. Disse kan jo seff ligge under dekselet og ikke i sporet sitt. Ta av dekselet så finner du de sikkert, Men hvis det var ett audi verksted så må man jo begynne å lure. Dette burde de har visst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte inn bilen på Audi/Vw verksted her i Fredrikstad, bilen min fusker.

Fikk bilen tilbake, kunne ikke finne diagnose kontaktene... : bh :

Har 3b motor, hvor KAN pluggene være??

OT: Har du en 93 modell med 3B motor? Burde ikke det vært ABY?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 93 ABY har ihvertfall i sikringsboksen fremme under panser.

Andre plasseringer jeg har hørt om på andre biler er under sparkepanel nede ved fører dør og bakom en liten luke rett fremfor hanbrekket.

Skal vere 3 stk 2 polede kontakter.Blå, hvit og svart.Bruker bare den hvite og svarte til diagnose programmet mener jeg.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips

Noen 3b motorer ble vel levert i 93...... : gråter : Får bare kjøpe litt råere plugger en alle andre har da.... :P

Når ikke merkeverksted finner ut av noe, er det noe som er galt...

Blir frustrert av sånt, man må bare ta sakene i "egne hender" skal man få gjort noe nå til dags... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig..... : eek :

Fannt jo kontaktene selv da jeg kom hjem, og de sa de ikke fannt det på VAG verksted. De sto i sikringsboksen, der de sa de hadde sett etter dem....., Sier bare: ER det mulig.

Skal aldri bruke det verkstedet mere, skal opp og konfrontere "sjefen" med dette, skulle ha tatt bilde av ansiktsutrykket hans, når jeg skal vise han pluggene... :fy:

Bilen går forøvrig nå, var hull i slangen fra cooler til innsug... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.