Noen som vet hvor? (anbefaling felg forhandler)

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Noen som har noen bra steder å kjøpe felger? Både med tanke på pris og kvalitet?

Trenger ikke være Zumbo priser(som hos dekk4), men heller ikke av den dyreste sorten.

 

En av planene var å muligens kjøpe fra esmwheels.com, og hadde absolutt falt for det settet her: http://esmwheels.com/index.php?route=product/product&path=59_64_73_95&product_id=78 men med dagens valuttakurs syns jeg det ble litt i drøyeste laget(med tanke på at et slikt sett kostet 2000,- mindre bare for halvannet-to år siden)

 

Har jo som veldig mange andre en ting for BBS, men jeg må nok nøye meg med replica i noen år til. Ellers er kantfelg et stort pluss, og jeg har merket at jeg ofte faller mot gamle "klassiske tyske" felger.

 

Felgene skal stå på en svart mk3 Golf VR6 Syncro (5x100)

 

Så hvis noen har noe tips til nettsider eller for all del har et sett liggende hjemme som de vil selge, så hadde jeg blitt super fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESM Wheels har fått hard medfart pga dårlig kvalitet. Google litt så kan du se.

Hvis du skal ha noe likt er Calibre Vintage et alternativ. Flere her på berget som selger disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.