Anbefalte innlegg

Har vært og fått pristilbud på nye felger til S6'n... Høres det helt forferdelig ut eller....?

4000,- PR STK FOR OZ Superleggera III.

Komplett pris med dekk (235/35-18): 20.800,-

Superleggera III.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det hørtes dyrt ut. fikk 19" RH felger med dekk for 16k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så gal pris mener jeg da. Dette er dyyyre felger. Utpris fra Hafnor på disse felgene var langt mer enn 4.000 pr. felg i fjor ihvertfall. Nærmere det dobbelte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det hørtes dyrt ut. fikk 19" RH felger med dekk for 16k

Dette er laaaangt dyrere felger. 3-delte og VIRKELIG skrudde felger. UTPRIS til var vistnok nesten 10.000,- pr stk....

Sinnsykt lette og FINE!!!! :tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH og OZ kan vel ikke sammenlignes? RH er billige felger for folk flest mens Oz er kvalitetsfelger for de som vil ha noe mere en bare felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det samme vi er inne på diskusjonen.

Hvor stort passer på Audi S6 som er senka 30/30?? Står på 245/45-17 nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utroligt surt hvis en kantkjører en felg da gitt !

Bevares felgene er fine dem , men dyre vel ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært og fått pristilbud på nye felger til S6'n... Høres det helt forferdelig ut eller....?

Det er jo vanvittig billig : eek :

Kan du skaffe flere sett, eller kun dette ene til deg selv??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utpris fra Hafnor var 9.200 pr. felg i fjor:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet alt om at det er surt ja, har 20" Breyton felger på min, og klart jeg måtte treffe ett høl i veien som jeg ikke så før det var for sent, ble noen riper i felgkanten min. Tenkte jeg skulle kjøpe ny og ringte til Nordisk felgimport, joda, de kunne skaffe felg, han babla om en pris på 7400.- pr stk pluss moms! Så gøy er det ikke at jeg bestilte meg en ny felg, lot det bare være for man ser det bare såvidt at jeg har vært borti noe. Det er jo tross alt bare en bil....

Men nok off topic fra min side...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH og OZ kan vel ikke sammenlignes? RH er billige felger for folk flest mens Oz er kvalitetsfelger for de som vil ha noe mere en bare felger.

Offtopic:

RH selger mest relative billige felger her til lands. Men de har DYRE 2 og 3 delte felger også. Og de er ikke for folk flest. Bare se på Porsche sortimentet dems.

Offtopic:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er grisebillig, men det er enda mer grisebillig hvis det er bra dekk på og!

Å samenligne RH og OZ, er som å samenligne sure kirsebær med modne moreller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo vanvittig billig : eek :

Kan du skaffe flere sett, eller kun dette ene til deg selv??

Kan kanskje skaffe noe, men lover ikke at det blir samme pris. men skal PRØVE å fikse en stk. pris på 6000,- Interessert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje skaffe noe, men lover ikke at det blir samme pris. men skal PRØVE å fikse en stk. pris på 6000,- Interessert?

Er selvfølgelig interessert, men det spørs om lommeboka er det :rolleye:

Isåfall skal jeg ha de til Golf IV 8x18 et 35 5x100. Dekk trenger jeg ikke, da jeg evnt. ville brukt de som sitter på TSW hjula mine...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett disse i 19" på en svensk A3. Nydelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle dere som skriver dritt om tilsvarende RH felger... er dette erfaring eller bare noe dere tror? Hvor mange av dere har selv hatt skrudde RH felger eller for den del OZ? Hva er det som er så fantastisk mye bedre med OZ enn RH? Vet selv av erfaring at helstøpte RH felger kan sprekke, MEN har også opplevd akkurat det samme med helstøpte OZ :( Og når det gjelder finish så har jeg pr dags dato ikke vært borti felger som har vært styggere kant på enn skrudde OZ, og som flere vet så har jeg erfaring med dette ;) (har skrudde OZ på begge bilene mine)

Så vennligst konkretiser hva som er så mye bedre med OZ framfor RH (og da forventer jeg bedre argument enn at OZ har levert org felger for VAG :nana:)

Men tilbake til topic så er uansett 4000 pr felg veldig bra pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle dere som skriver dritt om tilsvarende RH felger... er dette erfaring eller bare noe dere tror? Hvor mange av dere har selv hatt skrudde RH felger eller for den del OZ? Hva er det som er så fantastisk mye bedre med OZ enn RH? Vet selv av erfaring at helstøpte RH felger kan sprekke, MEN har også opplevd akkurat det samme med helstøpte OZ :( Og når det gjelder finish så har jeg pr dags dato ikke vært borti felger som har vært styggere kant på enn skrudde OZ, og som flere vet så har jeg erfaring med dette ;) (har skrudde OZ på begge bilene mine)

Så vennligst konkretiser hva som er så mye bedre med OZ framfor RH (og da forventer jeg bedre argument enn at OZ har levert org felger for VAG :nana:)

Men tilbake til topic så er uansett 4000 pr felg veldig bra pris ;)

Har vel litt å si på kvaliteten når helstøpte felger fra RH stort sett koster ca 2-400 Euro pr felg i Rieger-katalogen, mens OZ-felger ligger rundt 400-700 Euro. Har selv hatt RH Topline AA i 18 tom og OZ Opera i 20 tom og tro det eller ei, men OZ felgen er MYE lettere. Og har holdt seg pen til tross for utsatt felgkant.

RH er ikke dårlige felger, men de er nok en billigere konstruksjon enn OZ generelt. Men så finnes det sikkert store forskjellen innbyrdes i felgkvalitet og type hos RH og OZ også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite engasjement i denne topicen...

Synes folk at det er dyrt eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det var spesielt dyrt. Betalte 23000 for mine oz felger med dekk. 8*19. De koster egentli 6500 pr stk uten dekk.. Kjøpte dehos sharif.

DSC02260.jpg

DSC02249.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mest skremmende er vel hvor jeg har vært og hørt på pris da....

: eek :VIANOR : eek :

Den som vil, kan bare snakke om at de er dyre, men..... :tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite engasjement i denne topicen...

Synes folk at det er dyrt eller?

Trodde du hadde fått opptil flere svar på at folk synes det var billig jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er det du har fått dette tilbude av??vist du vil si det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er det du har fått dette tilbude av??vist du vil si det??

øøø,glem det..snakket med big.wheels idag,di sa det måtte vere feil pris..måtte vere vanlige superleggera ikke III.men ikke vet jeg..di hadde levert ett sett felger men i 20" til en pris av 58k med dekk..ordiner pris 108k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øøø,glem det..snakket med big.wheels idag,di sa det måtte vere feil pris..måtte vere vanlige superleggera ikke III.men ikke vet jeg..di hadde levert ett sett felger men i 20" til en pris av 58k med dekk..ordiner pris 108k

Som det står litt lengre opp på siden her så står det hvor jeg har fått den prisen. Og JA det er Superleggera III ja... Holdt selv i felgene da jeg spurte pris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da er det bare å slå til:) er det ikke??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.