#1 Skrevet Februar 17, 2016 Har fått tak i en rally rigga Golf MK1 som jeg skal ha motor og gear fra og så tenkte jeg å selge resten,fikk tatt noen bilder og kikket litt på den i går,har egenlig ikke så himla mye info men ramser opp det jeg husker. -Compomotive felger med gatesliks -Porsche calippere foran med slissede skiver -coiloversett(Tuningart,nytt) -2stk oljekjølere i grill -pleksiglass ruter -Grenerør -eksplosjons belte rundt gearkasse -overgang fra topp til dobble forgassere -snap off ratt ellers så er det vel enklest å kikke på bildene og event sende melding hvis det skulle være noe spesifikt,komplett motor og gear blir skrudd ut før salg,ønsker IKKE å selge løse deler fra den,selges i 1 bit Pris 20.000 el fornuftig bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2016 Kan event levere med en original mk1 GTI motor,da mangler det bare innsprut eller gasserefor å få denne kjørbar og en mk2 GTI kasse med Quaife diff og sinter lamellplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2016 Opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2016 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2016 Opp igjen,10.000 kr uten motor og gir,det er lisens på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...