#1 Skrevet Februar 17, 2016 Har lyst taktrekk i Golfen...dette har blitt møkkete gjennom åra.Noen som har tips til produkt for å fjerne møkka? Har kikket på Bilnerden og Scandic Shine men det er så mye å velge imellom.Noen som har bra erfaring med effektive produkt? Alternative er å ta ned taktrekket og spraylakkere det,men har lyst til å prøve å vaske det først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2016 CG Green Clean + børste + rensemaskin. Har fungert flott for mange i årevis, men sikkert ett bedre produkt enn CG Green Clean på markedet uten at jeg vet hva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2016 Som nevnt over vil disse tingene fungere, samt en drøss andre all purpose cleaners og tekstilrenser, men vær svært forsiktig med mengden du bruker. spesielt vannet i rensemaskin. Limet i taktrekket løsner fort hvis du bruker mye vann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2016 Bland ut produktet du velger å bruke, CG green clean er å anbefale, i en sprayflaske. Spray på så det akkuratt fukter, bruk tekstilbørste og jobb inn produktet. Dra over med rensemaskin uten vann. Ta en sprayflaske med kun vann - fukt taket og ny runde med rensemaskin. Gjentas til du har fått ut såpen av taktrekket. Da skal det litt til før limet løsner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2016 Ble Green Clean,en god time å jeg fikk tatt det meste.Blir en ny runde etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2016 Green clean er kongen av møkk() sammen med rensemaskin tok den svart sprayboks lakk fra setet i hiace'n uten at jeg hadde noe håp om at det skulle funke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2016 Har du bilder av jobben da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...