#1 Skrevet Februar 18, 2016 Hei, har en chippa 1.8t passat 2000mod når jeg gir på på e18 så lugger den 3 ganger rundt 3.500omdreininger hva kan dette være? noen forslag eller innspill til hvordan fikse det? Det er sykt irriterende. på forhånd takk )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2016 Du kan begynne med å lese ut feilkoder med VagCom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2016 Okey, da å jeg bare vente til jeg drar hjem igjen til ledningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2016 LMM på disse er vel kjent for å ryke i tid og utide... men det får du svar på ved utlesing med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2016 Høres ut som den kutter tenning pga overtrykk, mye som kan fororsake det på disse, bla n75, lmm, lambda eller trykk/vakum lekasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2016 Var LMM på diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...