Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått beskjed av Møller på Jessheim om at jeg må bytte begge innsugningsmanifoilene (skrives vel "fold, ikke foil") på min Audi A6 2,7 tdi 2009-modell. Men merkeverkstedene tyner jo det hvite ut av øyene på en (skal ha 20+ for jobb og deler), så jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et autorisert verksted i Jessheimområdet. Helst i nærheten, men la oss si fra Drammen til Lillehammer for å ha litt slingringsmonn. Et verksted som tar betalt for den tiden jobben tar og ikke 3-gangen.

 

/Tom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med S-Sentrum på Stabekk/Lysaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rart at begge innsug må byttes. Er du sikker på at de ikke mener toppene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp rep kit. Kan garantert løses med det. Evt kjøp manifolder på ebay

Hva er problemet? Swirl flaps kan og deaktiveres om du drar til noe som deiver med evu modifisering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rart at begge innsug må byttes. Er du sikker på at de ikke mener toppene?

 

Dette er helt normalt på disse bilene. Men skal man være helt korrekt er det manifoldspjeldene som skiftes.

 

Kjøp rep kit. Kan garantert løses med det. Evt kjøp manifolder på ebay

Hva er problemet? Swirl flaps kan og deaktiveres om du drar til noe som deiver med evu modifisering

 

Garantert er det ikke, men en ganske stor sjans for at det virker! Har hatt lykke med det selv.

Problemet er at noen ganger er selve motoren kaputt og noen ganger ligger slakken i selve spjeldmekanismen. Rep kit med nye stag er absolutt verdt å teste før man kjører på med alt. Dette tilbyr vi flere kunder på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Hei, og velkommen til klubben :)

 

begge innsugningsmanifoilene (skrives vel "fold, ikke foil")

 

Riktig, det er en manifold. Et av flere biltekniske ord vi har fra engelsk, som mange skriver feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er helt normalt på disse bilene. Men skal man være helt korrekt er det manifoldspjeldene som skiftes.

 

 

 

Garantert er det ikke, men en ganske stor sjans for at det virker! Har hatt lykke med det selv.

Problemet er at noen ganger er selve motoren kaputt og noen ganger ligger slakken i selve spjeldmekanismen. Rep kit med nye stag er absolutt verdt å teste før man kjører på med alt. Dette tilbyr vi flere kunder på jobb.

Elles er det bare å stripse di i åpen posisjon og dekaktiver funksjonen i programvaren så er du ca 14 tusen kroner rikere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elles er det bare å stripse di i åpen posisjon og dekaktiver funksjonen i programvaren så er du ca 14 tusen kroner rikere

 

Evt så har du spart 14 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.