#1 Skrevet Februar 18, 2016 Hei! Jeg har fått beskjed av Møller på Jessheim om at jeg må bytte begge innsugningsmanifoilene (skrives vel "fold, ikke foil") på min Audi A6 2,7 tdi 2009-modell. Men merkeverkstedene tyner jo det hvite ut av øyene på en (skal ha 20+ for jobb og deler), så jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et autorisert verksted i Jessheimområdet. Helst i nærheten, men la oss si fra Drammen til Lillehammer for å ha litt slingringsmonn. Et verksted som tar betalt for den tiden jobben tar og ikke 3-gangen. /Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2016 Prøv med S-Sentrum på Stabekk/Lysaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2016 Litt rart at begge innsug må byttes. Er du sikker på at de ikke mener toppene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2016 Kjøp rep kit. Kan garantert løses med det. Evt kjøp manifolder på ebay Hva er problemet? Swirl flaps kan og deaktiveres om du drar til noe som deiver med evu modifisering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2016 Litt rart at begge innsug må byttes. Er du sikker på at de ikke mener toppene? Dette er helt normalt på disse bilene. Men skal man være helt korrekt er det manifoldspjeldene som skiftes. Kjøp rep kit. Kan garantert løses med det. Evt kjøp manifolder på ebayHva er problemet? Swirl flaps kan og deaktiveres om du drar til noe som deiver med evu modifisering Garantert er det ikke, men en ganske stor sjans for at det virker! Har hatt lykke med det selv. Problemet er at noen ganger er selve motoren kaputt og noen ganger ligger slakken i selve spjeldmekanismen. Rep kit med nye stag er absolutt verdt å teste før man kjører på med alt. Dette tilbyr vi flere kunder på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2016 Hei! Hei, og velkommen til klubben begge innsugningsmanifoilene (skrives vel "fold, ikke foil") Riktig, det er en manifold. Et av flere biltekniske ord vi har fra engelsk, som mange skriver feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2016 Dette er helt normalt på disse bilene. Men skal man være helt korrekt er det manifoldspjeldene som skiftes. Garantert er det ikke, men en ganske stor sjans for at det virker! Har hatt lykke med det selv. Problemet er at noen ganger er selve motoren kaputt og noen ganger ligger slakken i selve spjeldmekanismen. Rep kit med nye stag er absolutt verdt å teste før man kjører på med alt. Dette tilbyr vi flere kunder på jobb. Elles er det bare å stripse di i åpen posisjon og dekaktiver funksjonen i programvaren så er du ca 14 tusen kroner rikere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2016 Elles er det bare å stripse di i åpen posisjon og dekaktiver funksjonen i programvaren så er du ca 14 tusen kroner rikere Evt så har du spart 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...