#1 Skrevet Februar 18, 2016 Heisann! Noen som tilfeldigvis vet hvor lang selve motorene her er? Er mest ute etter AAN, men regner med de andre 20V 2.2T'ene er nok så like? Tenker uten girkasse men "med alt" i front (kanskje uten viskoseviften?) På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2016 Alle 10v og 20v femmerblokkene er identiske mtp lengde og bredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2016 Alle 10v og 20v femmerblokkene er identiske mtp lengde og bredde. Ah, kjekt å vite! Sliter fortsatt med å finne mål på noen av de da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2016 Tjah. Ole Opsahl på forumet selger jo en 20v, du kan jo spørre om han kan ta mål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2016 Ah, kjekt å vite! Sliter fortsatt med å finne mål på noen av de da.. Hvor vil du ha målt? Har to motorer i garasjen jeg kan måle. En er komplett som står i motorbukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2016 Hvor vil du ha målt? Har to motorer i garasjen jeg kan måle. En er komplett som står i motorbukk. Ikke værst! Kunne tenkt meg mål fra annlegsflaten hvor clutch-huset møter blokken og til det som skulle være lengst framme i front (ett-eller-annet reimhjul sikkert?). Enkelt sagt, hvor langt fram motoren går ifra girkassen På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2016 Ikke værst! Kunne tenkt meg mål fra annlegsflaten hvor clutch-huset møter blokken og til det som skulle være lengst framme i front (ett-eller-annet reimhjul sikkert?). Enkelt sagt, hvor langt fram motoren går ifra girkassen På forhånd takk Med viskokoblingen måler den 62 cm. Med multireimen (aan) måler den 57,5 cm. Dette er målt med tommestokk og sikting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2016 Strøkent Martin! Trenger ikke übernøyaktige mål, så det går helt fint! Tusen takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...