#1 Skrevet Februar 23, 2016 Hei. Har en golf mkiv 2000 mod med kjørekomputer men skjermen mellom spedo og turtallet er bare halv. Slik ser mitt ut. Så da er spørsmålet vill alt fungere om jeg bytter til samme instrumenpanel som en golf mkiv r32 ? Noesliky Også har jeg på min golf r32 milteck eksos så her lurer jeg på om det er noe mulighet for og justere hvor høy/lavt og hvor langt inn/ut endestusene står iforhold til fangeren eller noen andre måter så de står likt i åpningene ? Slik ser det ut nå. Takke for svar om noen har noen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2016 Skekk dele nr på ditt vs r32 har det nr 919 eller 920 osv... er di ulike så fungerer det ikke. Må uansett kode nøkler etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2016 Skal gå fint å bytte fra halv FIS til full FIS display så lenge de er like. Men du må kode startsperre som nevnt. Du kan justere inn og ut på stussene ved å dra ut eksos klemma. Er en del å justere på her. Men uansett ikke mer enn du klarer å endre på de bakre festene. Høyden må du justere ved å bytte gummi opphenget. Ta med det originale til en eksos butikk å kjøp noen som er kortere/lengre alt etter hva du ønsker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2016 Ahh ok noen som har en slags guide til hvordan man koder startsperre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...