#1 Skrevet Februar 23, 2016 Hei! Har en kompis som sliter litt med LED-baklyktene på Allroaden sin. Baklyktene ytterst på begge sider virker bare av og til. Noen ganger er det bare et svakt lys i diodene, en dag kan høyre sida funke fint, mens venstre er død. Neste dag er det omvendt. Og neste dag igjen kan begge være døde. Det har ikke vært lys i begge 2 samtidig på en stund, men da problemene startet så var det periodisk ingen feil. NB. De indre lyktene som sitter på selve bakluken fungerer utmerket. Tips til hva dette kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2016 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2016 Sjekka kontaktene inn på baklyktene? På min sedan har venstre baklykt en tendens til å slutte å fungere pga irr på minus polen til lykta. Når det er pusset bort så fungerer alt som normalt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2016 Jeg hadde også problem med ytre LED-baklys på min A6 Allroad 2009-modell. Sjekket ledninger og kontakter, alt var OK. LED har begrenset levetid, og jeg ble fortalt at det ikke er uvanlig at dette skjer. I mitt tilfelle ble problemet løst ved å montere ny lampe. Veldig enkelt å skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...